239 Dimma...

...idag när jag vaknade som var det precis som man kan vänta sig av en "vanlig" höstmorgon, dimmigt och det verkade inte alls inbjudande att gå ut.
Vi har ju haft så fint väder några dagar nu, hoppas att dagen blir lika bra, bara solen orkar bryta igenom.
Nu märker man att årstiden växlar, det kändes till och med kallt ute imorse, vet att det närmar sig vinter...
Precis nu när jag skriver det här, så försöker solen att lysa igenom, ser ut som vi kan få en lika bra dag idag som vi hade igår.
Annars då, natten har varit lugn, har sovit bra, men lite för få timmar, tror att det bara blev 5 timmar inatt, datorn var alldeles för intressant.
Jag har i alla fall fått klarhet i varför min uppkoppling är så seg, jag har en begränsning på mitt mobila bredband på 5Gb i månaden och den har jag överskridit, det kommer väl att rättas till i månadskiftet, det var både M och min dotter K som påtalade detta för mig. K har visst varit drabbad av detta ett antal månader tidigare, men jag kan ändå inte riktigt förstå det, hur jag kan komma upp i så hör nedladdning när jag bara surfar, jag laddar ju egentligen aldrig ner nåt.
Nu har jag mitt första pass av "röd tid" för dagen och idag har vi lite teknikproblem så du kan jag ju passa på att blogga lite eftersom det inte finns en massa annat som skall göras.
Har snart fikarast så jag ska väl gå och kolla om det finns några trevliga arbetskamrater i fikarummet som man kan snacka lite skit med, annars kommer jag väl tillbaka med min tekopp till datorn, men tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0