231 Filmtajm..

...är det inte nu, nu har jag avbeställt den/de filmer som var i månadens erbjudande från HomeEnter, var inte intresserad av de filmerna, tror att jag ska gå ur den filmklubben nu, har ju köpt det som man förbundit sig att handla, men har inte fått fingrarna ur..... än, ska försöka att ta tag i det.
Jag har även varit duktig och betalat in lägerkostnaden för Z, hon är ju på läger under 2 veckor och det skulle vara betalt innan den 25:e, många kronor fattigare, men vad gör man inte för sina döttrar...i det här fallet är det ju bara den ena...
Har väl en möjlighet att få tilbaka lite av det från klubben senare, åkarna har de en budget för varje säsong och då kan jag kanske lämna in den här kostnaden och få tillbaka lite, så det är inte synd om mig, inte alls.
Fick lite "röd tid" i samband med kvällsfika och då passade jag på att fixa det här, och så hinner jag ju att skriva lite också.
Ni behövde inte vänta ända tills 22:30 som jag trodde, men nu blir det nog så, om det inte skulle bli jättelugnt här på jobbet, då kanske man hinner skriva lite mer ändå, men till dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Klart du ska tävla!! Perfekta presenter till döttrarna =)

2008-09-22 @ 20:46:14
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Vi får väl se, du kanske har rätt i det.



Kram

2008-09-22 @ 21:21:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0