229 Ready..

..steady go, så, svårare än så här var det inte, nu har jag i alla fall duschat och det var första steget på resten av den här dagen.
Nu ska jag ringa till M, och höra om han vill ha hjälp och så kan jag passa på att höra med N om hon vill följa med till pappa innan jobbet.
Ska väl även försöka att hinna ner på stan och fika lite, läsa tidningen och kolla läget, kanske gå och titta om de fått in några nya mobiler eller nån tv till bra pris.
N och M brukar reta mig och säga att det är  jag som öppnar ett av fiken på stan och för att jag inte kan ta beslut för att handla det som jag behöver, men just nu behöver jag ingen ny tv eller mobil, men när det är dags för en ny, då är jag beredd...att besluta mig...tror jag....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja det är bra att du är beredd och uppdaterad :-)

2008-09-22 @ 12:27:02
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:ja, visst är det.



Kram

2008-09-22 @ 15:43:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0