228 Den här...

...natten har även den gett mig bra sömn, enda problemet var att min mobil väckte mig klockan 6, hade glömt att stänga av alarmet.
Nu kunde jag i och för sig somna om igen, men hade väl lyckats trycka på nån knapp, så att några minuter senare ringde den igen.
Jag somnade ändå om och har nu först klivit upp, tror att jag vaknade riktigt och kände att det var dags att kliva upp vid kvart över 9.
Måste försöka bestämma mig för om jag ska duscha nu eller om jag ska vänta med det, ni ser vilka problem jag har..
Om jag duschar nu, och så ringer M och vill ha hjälp med att hämta pellets, då kommer jag trolligen att bli svettig, och jag vill inte komma på jobbet senare idag och lukta illa(svett).
Om jag inte gör det nu, då kan jag ju göra det senare, men då kanske det bir för stressigt innan jag ska börja jobba, ojoj va jobbigt det här blev...
Varför ska det vara så svårt att ta ett beslut?det måste bero på att jag gör för stora saker av små saker, och detta gör att jag har svårt att bestämma mig.
Nu har jag bestämt mig, det blir en dusch nu och om jag nu blir svettig och äcklig så duschar jag igen, svårare än så var det inte att  bestämma sig, återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0