226 Finns det...

..någon som fortfarande är vaken mer än jag?
Eftersom jag jobbar sen kväll imorgon så behöver jag inte skynda mig i säng, har lovat M att eventuellt hjälpa honom imorgon med att hämta pellets, sa att han fick ringa om han ville ha hjälp.
Det känns inte som det är något problem med att hjälpa honom, vi brukar jobba rätt så bra tillsammans, jag tycker det i alla fall.
Får väl se om det blir ett besök hos pappa imorgon också, innan jobbet, kanske vi kan åka dit både N och jag, vi jobbar ju tillsammans imorgon kväll och då kanske M kan få ha bilen själv, jag kan ju skjutsa hem N när vi slutar.
Z var hit tidigare ikväll, hon hade ju lovat att hon skulle komma förbi innan hon åker på 2 veckors träniningsläger med skolan, tror att det var 1 vecka i Tyskland och 1 vecka i Österrike.
Hoppas att hon inte tycker att det blir för jobbigt att vara borta från S i 2 veckor.
Nu ska jag se om det är något mer att se på tv, återkommer senare..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0