220 Beck..

...mörkt ute, men det tilhör ju hösten. Beck, givetvis tog det bara några minuter till jag insåg att  jag sett Beck och mannen med ikonerna, men för tillfället hittar jag ingenting annat att titta på heller.
Har försökt att få N att skriva nåt inlägg nu när hon fått igång internet igen, men hon skyller på att hon har så många bloggar som hon måste läsa igenom, sedan ska  hon ju upp imorgon, då är det ju hennes tur att jobba ett helgpass, M ska ju också jobba imorgon. Jag har bestämt mig för att jag ska åka upp till pappa imorgon, har inte varit där sedan i tisdags, tror jag.
Nu har jag i alla fall kommit in på bloggkoll och det var inte så många inlägg som jag hade missat, de som jag inte prenumererar på har jag kollat igenom och skrivit några kommentarer till.
Ibland känns det ungefär som man får någon typ av förhållande med sina bloggkompisar, eller i alla fall känns de som kompisar som man försöker att stötta om de har det svårt och jobbigt.
Även jag känner att jag fått det stödet från många när man känner sig lite låg, inte för att jag gör det för tillfället men ibland behövs det inte så mycket för att det ska bli jobbigt.
Ibland räcker det med att jag inte får tag i den man vill prata med och då kan jag känna mig osäker, vill han/hon inte prata med mig eller är det bara så att de inte kan svara, tankarna kan gnaga och skapa osäkerhet...


Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Visst är det som du skriver om bloggvänner.. på bloggspace där jag bloggar är det lite som en comunity och vi är ett gäng som läser om varandra och stöttar å både kommentarer och meddelanden... Jag tycker om bloggen och kopplar av med den :-) Det blev en Fujitsu-Siemens AMILO Pa som jag slog till på, jag fick tips om den och den var lite småsnygg också :-) Nu ska datorn ut från hallen!!!

2008-09-21 @ 00:46:03
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Beyonce

Ja, Beck hör verkligen till hösten. Ska det inte komma nya snart, har oxå sett alla....

2008-09-21 @ 20:33:27
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Det blir säkert bra med en egen dator ska du se.

>Beyonce:Jag tror också att jag har sett alla men får väl hålla ögonen öppna om det kommer fler.



Kram

2008-09-21 @ 22:41:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0