211 Mer historia..

....ni kan få några till, de är väl lite fräckare än vad vi hade på roliga timmen på fredagar i skolan, men vi tål väl lite mer nu

Microsoft.
Bill Gates hade varit ute och festat en natt. Senare köpte han en hora. Och på morgonen efter när det vaknade sa horan:
- Nu förstår jag varför du döpte ditt företag till Microsoft!!

Bittert möte.
Mannen klagade bittert hos bartendern över att han mött sin hustru på en bordell.
- Det är väl inget att vara olycklig över, sade bartendern, egentligen är det ju romantiskt.
- Romantiskt, fräste mannen, jag trodde att hon var hemma och tog hand om barnen och hon trodde att jag var ute och spelade bowling. Och till råga på allt så vägrade bordellmamman att ge mig pengarna tillbaka eller en annan flicka!

Bettan hos spågumman.
Unga och blonda Bettan var lite orolig för framtiden. Hur skulle det bli med kärleken och försörjningen? Vilken typ av karl skulle hon få tag på och vilken typ av jobb skulle hon försörja sig på?
För att räta ut frågetecknen besökte hon en spåkvinna, som tittade i en kristallkula och mumlade:
- Jaha, få se nu vilken typ av karl kan det vara frågan om..?
- Oj, så märkligt! Jag ser en läkare, en polis, en banktjänsteman, en högt uppsatt politiker, en hel manskör och en idrottsklubb, så vem som blir er man till slut är svårt att sia om.
- Men yrket verkar ju vara klart..!

Vi  hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0