210 Historia..

...1 rolig historia eller 2 kanske kan lätta upp stämningen lite så här på fredagkvällen...

Populäraste hororna.
Stadens bordellmamma var mån om att tillfredställa sina kunder. Hon hade organiserat sitt hus lite speciellt. På första våningen hade hon f.d sekreterare som var effektiva i sängen. På andra våningen hade hon f.d mannekänger som var extra vackra och på tredje våningen hade hon f.d lärarinnor. Hon märkte snart att de flesta kunderna sökte sig till lärarinnorna på tredje våningen och började undra varför. En dag tillfrågades en kund och han lämnade följande svar:
- Det vet väl alla hur lärarinnor är... är dom inte nöjda får man göra om det och göra om det tills man kan det ordentligt!!!

Tre ord.
En man satt i en bar och njöt av en drink efter jobbet då en extremt vacker och sexig ung kvinna kom in. Hon var så anslående att han inte kunde ta sina ögon ifrån henne. Den unga kvinnan uppmärksammade hans stirrande och gick direkt fram till honom. Innan han hann ursäkta sig för att han var så oförskämd, sa den unga kvinnan till honom:
- Jag gör vad som helst, precis vad som helst, som Du vill att jag ska göra, spelar ingen roll hur sjukt, för 1000 kronor, på ett villkor.
Helt förbluffad, frågade mannen vad det var för villkor.
- Du måste tala om gör mig vad jag ska göra, med bara tre ord.
Mannen övervägde erbjudandet en stund, drog fram sin plånbok från innerfickan och räknade långsamt fram tio hundrakronorssedlar, vilka han la i den unga kvinnans framsträckta hand.
Han tittade henne i ögonen och sa, långsamt och tydligt:
- Måla mitt hus.

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Katie

Ojoj. Det kanske skulle kunna vara en raggningsreplik :D Haha!

Jo, jag fick mat tillslut. Jag stekte lite pytt i panna och ett ägg. Det var okej, men kändes inte riktigt som mysig fredags mat. Jo, visst skulle jag kunna bjuda in mig själv, men imorgon har jag fest så jag måste vara i toppform tills dess!

2008-09-19 @ 21:46:44
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0