201 Torsdagkväll...

...och nu har jag satt mig tillrätta in soffan framför tv'n med datorn i knät.
Ikväll efter jobbet så skulle vi ha ett styrelsemöte, vi skulle kolla på en film ifrån våra avloppsrör och det var inte så upplyftande, vi kommer att vara tvungen att byta ut hela avloppsstammen i källaren, något vi hade fasat för skulle hända.
Nu fick vi tillkalla ett extra styrelsemöte för att besluta om vi skulle göra det, vi har fått en offert på nästan 300.000:- och det var väl lite mer än vad jag hade räknat med, men samtidigt så måste ju avloppet fungera.
Vi beslutade om att gå vidare med detta och vi mäste troligen låna upp kapital för att göra detta och jag antar att detta .
kommer att innebära en hyreshöjning, får hoppas att den inte blir så hög?
Mötet var slut strax innan klockan 8 och sedan var jag tvungen att försöka att äta någonting, än om matlusten inte fanns efter man sett vad som fanns i avloppsrören.
Nu ska jag titta på Heroes, men jag ska försöka att återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Trevligt möte och jag antar att du hellre hade velat kolla på en annan film S

2008-09-18 @ 22:53:07
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Visst skulle en annan film ha varit bättre, men vi var ju tvungna att gå igenom den.



Kram

2008-09-18 @ 22:59:18
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0