Söndagmorgon...

...vaknat ytterligare en dag och har sovit och drömt bra, känner mig på bra humör, det är otroligt att jag sover så mycket bättre nu, känns som  jag inte heller behöver lika många timmars sömn, känner mig pigg ändå.
Verkar vara lite oväder idag, hörde hur vinden just tog i, min mobil påminde mig imorse att det var dags att ställa tillbaka klockan 1 timme, det var ju några bloggkompisar som påminde om det också, men när jag vaknade fanns det inte i mina tankar förrän jag kollade mobilen hur mycket klockan var.
Ska väl snart göra mig iordning för en liten morgonpromenad, det känns som det är viktigt att jag tar den.
Hade ju även tänkt att försöka hinna upp till pappa och mormor idag, men det känns alldeles för tidigt för det nu, får väl ta det senare idag och så måste jag kolla om M skulle hänga med mig dit, eftersom mormor frågade efter honom igår, hon har ett gott öga till honom...
Idag kanske min dotter Z, ska komma hit och äta middag, hennes mamma jobbar idag och visst hon kan laga mat själv, men samtidigt är det ett bra sätt för oss att träffas ibland, ska kolla med henne vad hon  bestämt sig för, så jag vet om jag måste handla nåt som jag inte har hemma, men det är ju tur att jag har nära till Ica.
Hoppas att ni alla får en bra dag, det ska jag försöka att ha...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Jag kom minsann ihåg att ställa om klockan =)

Ha en riktigt bra dag.....

Kram

2008-10-26 @ 09:12:20
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Jag förstår det, du var ju en av dom som påminde om det, ha en bra dag du också...

Kram

2008-10-26 @ 09:23:42
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Men nu blåser det ju inte ute alls :-D Ha en fin fin dag du med!

2008-10-26 @ 11:33:02
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Lennart

Jag missade det där med klockan, gör jag nästan varje år. Har stapplat runt lite ute i det ruggiga vädret här. Fast i dag har vinden mojnat, jag blåste inte omkull som jag höll på att göra flera gånger i går. Men ordentligt blött är det.

2008-10-26 @ 15:52:15
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Nej, det blev jättefin väder helt plötsligt och det var jätteskönt ute, ha en bra dag..

>Lennart:I vanliga fall brukar jag ställa om klockan när jag går och lägger mig, men nu brydde jag mig inte om det, funkade ändå...



Kram

2008-10-26 @ 22:13:19
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0