385 Om min natt...

..kan inte påstå att det hände nåt trevligt inatt, om det var det ni trodde, har sovit jättedåligt, känns som jag vaknat var 5:e minut, men visst jag har somnat om igen, men sen känns det som jag vaknat efter 5 minuter igen...
Jag har svettats under natten också, har vaknat och varit alldeles dyblöt, har då tagit av mig täcket och då vaknade jag senare av att jag frös, nästa gång jag vaknade så svettades jag igen, ja, ni förstår säkert...
Anledningen till detta är att jag håller nog på att bli lite förkyld och har nån skit i kroppen, men bättre nån skit i kroppen än skit i sn....en.
Det hade väl varit lite trevligare om jag hade haft nån annan att skylla på, att man hade haft något sällskap i sängen som gjort att man inte sovit nåt och varit så svettig att man måste duscha det första man gör, men nu var det inte så...
Villle bara driva lite med er...
Återkommer lite senare mina vänner...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God morgon....

Jobbigt när det är så....

Förstår att det hade varit roligare med sällskap ;)

Hoppas denna natten varit bättre =)

Kram

2008-10-21 @ 06:31:33
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Lennart

Såna nätter är jobbiga och dagen efteråt blir seg

2008-10-21 @ 07:16:49
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:God morgon, det vore bättre om den här förkylningen kunde bryta ut, så det blir bättre nån gång, och visst hade det väl varit mysigare och man varit svettig och trött efter en skön natt med en vän...

>Lennart:Hade ju hellre haft nån annan att skylla på än att jag håller på att bli förkyld.



Kram

2008-10-21 @ 08:35:29
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0