Nu...

...har jag lite "röd tid" och tänkte att jag kunde skriva några rader. På lunchen idag blev det enkelt, en skål med youhurt müsli och banan och det var jättegott.
I samband med lunchen tog jag en friskvårdstimme och tog mig en kortare promenad "broarna runt", jätteskönt väder ute och solen sken på mig hela tiden.
Nu ska jag försöka att göra lite nytta på min "röda tid", det brukar finnas administrativt jobb att göra, måste nog kolla upp det.
Annars har det inte hänt mig så mycket idag, får väl se om eftermiddagen ger nåt mer att skriva om, återkommer nog när jag kommit hem från jobbet, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Jag är lite nyfiken på vad som menas med röd tid....

Fattar trögt vet du ;)



Ja... Maten var jättegod =)



Ha det gott....

Kram

2008-10-29 @ 17:44:07
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Vanlig arbetstid hos oss är blå på schema och det har vi mest av, gul tid på schema är raster och röd tid på schema är avsett för administrativt jobb eller att man kan flexa då...

Kram

2008-10-29 @ 22:27:23
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0