Min dag...

... så nu är snart min arbetsdag till ända, skönt...kökstjänsten har gått bra och jag har haft bra hjälp av min kollega.
Har nyss lagt schema för december och första dagarna i januari, får väl hoppas att jag får de pass jag önskat.
Ska snart ringa syster N och kolla om hon varit förbi hos mormor och pappa nåt, jag hade funderingar på att gå dit och hälsa på annars.
Ska väl snart börja att logga ur mig, men jag återkommer till er mina vänner under sen eftermiddag eller till kvällen, kan ju inte vara utan det här livet, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Så bra att kökstjänsten gick bra =)

Ha en fortsatt bra dag....

Kram

2008-10-30 @ 16:10:03
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

>A:Jag hade ju bra hjälp och så fick det ta den tid som behövdes...

Kram

2008-10-30 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0