Måndagmorgon...

...vaknade av väckarklockan tidigt i morse, kände mig för trött för en promenad, det blev lite för sent igårkväll  eller natt måste jag nog säga, ställde om väckarklockan och sov i 2 timmar till, ville fortsätta mitt trevliga drömmande.
När jag sedan klev upp så gjorde jag frukost och några mackor att ta med mig till jobbet, imorse var det kallf, flera minusgrader och lite halt på vägarna, tur att man går, måste väl snart byta däck på bilen, men jag använder den inte så mycket längre.
Vet inte hur jag ska hinna få ihop några steg under denna dag när det inte blev någon morgonpromenad, får väl ta igen det när jag slutar för dagen.
Glömde att ta med listan på mina steg till jobbet, hade tänkt att registrera det idag men huvudet var inte med mig som det borde imorse när jag satte iväg hit.
Förmiddagen på jobbet har varit bra, inte alltför mycket att göra ännu trots att det är måndag, brukar vara hur mycket som helst på måndagar annars...
Har precis haft fikarast och har lite "röd tid" nu, ska väl kolla om det kommit några nya inlägg från er på bloggkoll, men jag återkommer flera gånger under dagen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Du får väl promenera runt flera timmar ikväll =) Hur man nu orkar det....hehe

Hoppas dagen varit bra...

Kram

2008-10-27 @ 16:09:09
URL: http://amittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0