383 Snart så...

...är det dags att gå hem från jobbet, får väl se om det blir någon promenad istället för att gå direkt hem, M kanske skulle komma och möta N och då kanske jag kan få sällskap en bit på promenaden.
Om han tar bilen så får jag väl ta mig en egen promenad, men det är väl inte nåt stort problem, det gör jag ju allsom oftast, har ju några kapitel kvar på boken...
Annars har väl kvällen varit si så där, fastnade i ett ärende tidigare som jag aldrig trodde jag skulle ta mig ur, men till slut så...
Nu är det bara 1 timme kvar, hoppas att den går fort och att det inte innebär en massa jobbiga ärenden.
Måste börja om nu igen, har slut på fikarasten nu och ingen mer "röd tid" heller, men jag återkommer igen innan midnatt, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Nä... Jag har inte kommit i säng än ;)

Men snart nog.....



Sov gott min vän =)

Kram

2008-10-20 @ 23:11:23
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Nu är jag hemma, var tvungen att ta mig en liten promenad efter jobbet, hoppas inte att du saknat mig för mycket.



Kram

2008-10-21 @ 00:26:50
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0