370 Tillbaka...

nu är jag tillbaka hemma igen, blev kvar mycket längre än vad jag hade tänkt mig hos M och N. Vi satt och fikade lite och snackade, sedan tog jag och M en promenad till Konsum, jag behövde köpa några halstabletter, på väg tillbaka var vi en sväng på grillen också, M kände sig lite sugen, han köpte med sig en milkshake till N.
Innan jag gick hem så laddade jag in en ny talbok på min mobil "Fienden inom oss" av Jan Guillou, har börjat lyssna på den och den verkar bra än så länge.
Kollade igenom bloggkoll när jag kom hem och hade fått 18 nya inlägg, har nu läst igenom dem och skrivit några kommentarer.
Ska snart gå och lägga mig, blir intressant att se hur länge jag kan sova imorgonbitti, om jag kommer att vakna vid 5-tiden som vanligt eller om jag kan ha sovmorgon.
Återkommer med ett inlägg till snart.

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0