368 Hemma..

...igen efter jobbet. Tog mig en promenad ner på stan och passade på att fika, fick inget trevligt sällskap, men det gick bra ändå.
När jag hade fikat så tog jag mig en promenad och det blev en lång promenad, var ute i nästan 3 timmar, när jag kom hem så gick jag in på Ica för att handla lite, bland annat något att trösta sig med under helgen.
Har precis käkat lite och nu ska jag bara slappa, ska väl ringa och kolla med N och M hur de har det, höra hur det var med mormor och pappa, de skulle åka upp dit nu under ettermiddagen.
Vet inte om det är något på tv ikväll som är värt att titta på, måste kanske kolla tv tidningen.
Jag hade fått 15 nya inlägg på bloggkoll, det märks att det inte bloggas så mycket nu när det är fredag, ni är väl ute och festar istället för att blogga?
Nej, nu ska jag höra av mig till lillasyster, återkommer senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Inget ute och festar här inte... jag har varit till naprapaten så jag skulle ta det lugnt och det hade jag ändå tänkt så :-D

2008-10-18 @ 00:01:38
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Vilken tur, man vill ju inte se ut som killen på bilden i ett av mina tidigar inlägg.



Kram

2008-10-18 @ 01:21:06
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0