365 Godmorgon..

..mina kära vänner, nu sitter jag här igen och försöker att tillfedsställa er med ett inlägg, om det nu är så lätt att göra det?
Har sovit jättebra inatt som vanligt sedan jag började att promenera, hade ställt klockan för en långpromenad, klev upp då utan problem men då var jag inte säker på vilken väg jag skulle gå.
Det regnade som f..n när jag tittade ut, tog på mig regnkläderna för att inte bli så blöt, problemet är att då blir jag blöt inifrån istället.
När jag kommit genom stan kände jag att det var ju rätt så skönt ute trots regnet, så det blev den vanliga långpromenaden, var ute nästan 2 timmar och nästan 13.000 steg hade jag när jag kom hem, jag går inte speciellt fort eftersom jag ibland får ont i benhinnorna, annars skulle det nog bli fler steg under den tiden.
Käkade en macka och tog ett glas juice innan jag skulle borsta tänderna och duscha, kom på jobbet vid 7:45, egentligen får jag inte börja så tidigt när jag jobbat till 22:15 kvällen innan, men chefen sa ingenting om att jag skulle ändra mitt pass idag och eftersom jag vill sluta så tidigt som möjligt gick jag till jobbet på mitt ordinarie pass.
Än så länge har det varit en lugn morgon, ska snart gå och fika och sedan ska jag kolla med den som sköter bemanning om jag kan flexa ut tidigare idag, har ju ett antal timmar att ta ut.
Även om jag inte kan ta ut någon flex idag så kan jag sluta 15:15 och det är ju inte helt fel heller.
Har inga planer alls för helgen, ska kolla med N och M vad de ska göra, men måste väl upp till pappa och mormor A någonting under helgen också, antar att Z kommer hem under helgen och då bör jag försöka att träffa henne också.
Nej, nu är det dags för fikarast, återkommer senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag ska jobba i natt.

2008-10-17 @ 12:20:10
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis: va trevligt, eller du kanske inte tycker det, jag trivdes med att jobba natt, ha en trevlig natt då...



Kram

2008-10-17 @ 12:44:02
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hoppas att du får en fin dag och en fin helg och gårdagens stegnotering blir nog svår att leva upp till :-D

2008-10-17 @ 12:47:34
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa: Tack så mycket, detsamma till dig.

Men nu har jag ju ett nytt mål att sikta mot att slå min toppnotering, kan jag komma upp i 50.000 tro???



Kram

2008-10-17 @ 12:52:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0