359 Nu...

...ska jag snart gå hem från jobbet, fick just veta att lillasyster N, fortfarande är sjuk, var snabbt in till den som sköter bemanningen och erbjöd mig att jobba hennes pass.
Eftersom jag började 8:00 imorse så måste jag gå hem 11:30 och sedan skall jag komma tilbaka 17:45, vad gör man inte för att verksamheten skall fungera.
Givetvis har jag ju lite personligt intressa av detta också, det blir ju några mer kronor i plånboken.
Fick någon kommentar om att jag inte skrivit något godmorgoninlägg, men jag har haft häcken full tills nu, sorry.
I morste blev det en långpromenad igen, hade ställt klockan på 4:45 eftersom den brukar ta ungefär 2 timmar och jag ville vara hemma innan klockan 7:00 för att hinna äta frukost och duscha. Ja, jag vet att en del av er tycker att jag är knäpp som kliver upp så tidigt, men jag mår mycket bättre nu när jag får de här promenaderna, sover mycket bättre på nätterna.
I morse gick det lite fortare att promenera, var hemma 10 minuter tidigare, tyckte inte att jag gick snabbare men måste nog ha gjort den ändå.
Vet inte om jag berättat för er men ibland har jag väldiga problem med mina benhinnor, om jag går för snabbt så kan jag knappast ta ett steg till slut, antar att jag är alldeles för dåligt tränad.
Men, det blir bättre och bättre, tror att jag lärt mig lite om i vilken takt jag klarar av att gå utan att anstränga benhinnorna.
Hade nästan tänkt gå på Nipan och äta idag, men nu vet jag inte hur jag ska göra eftersom jag är ledig till 17:45, kanske tar en promenad ner på stan istället, vi får väl se...
Ska avsluta detta nu, men jag återkommer senare under dagen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Du har ju hittat ett kanonbra sätt att må bra på och det är väl inte knäppt då? :-D

2008-10-16 @ 12:55:28
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Det är nog sant det, men en del tycker nog det ändå.



Kram

2008-10-16 @ 18:10:49
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0