355 Min...

...dag på , jobbet har varit bra, hade fullt upp på förmiddagen, och gick ut och käkade lunch på Nipan, hade ingen annan mat på jobbet än soppa och det var jag inte sugen på, jag åt sallad och pastagratäng med skinka och paprika, det var jättegott.
Sedan var det dags att gå på utbildning, det var en facklig genomgång innan löneförhandlingarna, intressant men samtidigt känns det som man blev lite snurrigare.
När utbildningen var slut så hade jag 1 timme kvar att jobba, hade fullt upp hela den timmen.
Sedan när jag slutade tog jag min vanliga långpromenad, det tog väl cirka 2 timmar, gick tillbaka till jobbet på vägen hem, hade lämnat mina tomma matlådor kvar där och var tvungen att hämta dem, satt och pratade med några av mina arbetskamrater också, de som jobbade kväll.
Min dotter K, ringde ikväll när jag jobbade, lovade att ringa till henne när jag kommit hem, har just gjort det, men hon var upptagen med att kolla på Greys Anatomy, vi ska höras senare.
Har även fått sms från Z och hon skrev att de har det jättebra i Sölden, även om vädret är omväxlande är skidåkningen bra, är lite osäker på när hon kommer hem.
Jag håller på att titta lite på "Oskyldigt Dömd", men nu ska jag ta och läsa igenom era inlägg, såg att jag fått 29 olästa inlägg på bloggkoll, återkommer senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0