354 God morgon...

...mina kära vänner, jag har i alla fall haft en god morgon, vaknade av alarmet på mobilen, men jag var utvilad och det var jättelätt att kliva upp.
Klädde mig för en morgonpromenad, glömde att titta på vilken temperatur det var, men tog på mig både mössa och handskar.
Idag blev det en promenad på nästan 2 timmar, men det var jätteskönt och fint väder ute, så vad spelar det för roll.
När jag kom hem blev det faktiskt lite frukost, några hårdmackor och 1 glas juice, sedan tandborstning och dusch.
Kom väl hit till jobbet vid 8:50 och började 9:15 så då fanns det även tid över för att läsa tidingen och dricka en kopp te, nu har jag precis haft fikarast och ska börja jobba igen.
Idag ska jag ha en facklig utbildning mellan 12:30--16:30, det har med löneförhandlingarna att göra, får väl se vad utbildningen ger och vad det ger i lönekuvertet till slut.
Får väl se hur mycket bloggat det blir idag på grund av detta men jag hoppas att ni fortsätter att komma hit och hälsa på.
Ha en bra dag och sköt om er, återkommer senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Lycka till på mötet och ha en fin dag!

2008-10-15 @ 11:17:25
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: A

Hejsan svejsan =)



Hoppas din dag blir fin och att mötet går bra...

Kram

2008-10-15 @ 11:39:49
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Mötet gick bra men det var mycket information.

>A:Tadk för det och mötet gick bra trots mycket information.



Kram

2008-10-15 @ 21:31:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0