348 Jaha ja....

...nu är jag vaken, vet inte vad som väckte mig, tror inte att jag hade sovit färdigt egentligen, men klev upp ändå. Kan ju  inte ligga bort hela dagen.
Har inte sovit riktigt lika bra inatt, har en liten oro i kroppen just nu, tror att jag vet vad det beror på men det är ingenting som  jag kan påverka eller göra någonting åt,  bollen ligger  hos någon annan, det löser sig...
Hade tänkt att jag skulle hälsa på pappa och mormor A, men nu när jag vaknat till kommer jag ju på att A skulle operera sig idag, hade förträngt detta, får väl se om jag  hälsar på pappa ändå, kan väl kanske kolla på avdelningen om mormor är kvar, om jag ändå ska upp dit.
Idag verkar det vara lite kallt och dimmigt, men jag tror nog att det kan bli en bra/fin dag bara dimman lättar.
Ska försöka att få i mig nån frukost, i vanliga fall brukar jag ju inte äta nån frukost men jag ska försöka i alla fall.
Idag börjar jag jobba 13:45, så  jag har ju några timmar innan det är dags för att fundera över arbetet, idag har vi arbetsplatsträff när jag kommer tilll jobbet och de dagarna brukar vara rätt så jobbiga, tiden som är avsatt för möte är 1 1/2 timme, vilket innebär att jag inte har nån "röd tid" idag.
Försöker väl ändå få mig lite tid att blogga lite, kan väl blogga på min matrast annars....
Ska försöka att komma igång nu, men jag återkommer nog senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon, hoppas du får en bra dag och att oron lägger sig. Solen skiner och dimman har lättat, du får ta en promenad idag igen, titta gärna förbi.

2008-10-14 @ 09:36:15
Postat av: Tessa

Ja nu är det kanonfint väder ute.. ha en fin dag :-)

2008-10-14 @ 12:11:48
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Anonym:Det gör den säkert, annars har dagen varit bra med riktiga långpromenader, får väl se om jag tittar förbi.

>Tessa:Det blev precis som jag förutspådde, ljuvligt väder bara dimman lättade.



Kram

2008-10-14 @ 16:18:48
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0