344 Min..

..förmiddag, tog en promenad runt stan och gick vägen förbi hos N och M, mest för att kolla om vi skulle fika tillsammans, de skulle åka förbi en affär på väg till stan, så jag fortsatte min promenad ner till stan och så skulle vi träffas där.
Vi kom ner på stan ungefär samtidigt, men de stod och pratade med nån bekant så jag gick in på Lilla Caféet och högg ett fönsterbord, det är alltid kul att sitta och ha översikt över de som passerar, ibland kanske man kan se någon snygg tjej/kvinna.
Jag beställde en toast och tog en kopp te till det, efter en stund kom N och M in och M beställde även en toast, N skulle äta en sallad.
Vi fikade, läste tidningen, snackade lite och tittade på de som passerade, jag köpte även ett wienerbröd när jag ätit upp min toast.
Fortsatte sedan min promenad hemöver, tog av min mina svettiga kläder och tog en uppfriskande dusch, letade fram några andra kläder att dra på mig, packade ihop det jag skulle ha med mig på jobbet och satte iväg dit.
När jag kom hit till jobbet tog jag en kopp te med mig till min arbetsplats och skulle börja med att logga in, råkade titta på mitt schema och ser då att jag har "röd tid" första timmen, hade ju inte alls behövt att stressa hit.
Försöker ändå starta upp alla program som jag behöver, och det som är viktigast för oss fungerar inte, någon typ av driftstörning, vilken tur att jag inte börjat jobba än.
Det verkar som det går att få igång det nu i alla fall, hoppas att alla problem med det är borta nu, för annars blir det en jobbig kväll,  kanske måste använda våra blanketter som används vid driftstörningar.
Några arbetskompisar har varit förbi, för att fråga hur helgen varit, det är ju alltid kul när man märker att nån bryr sig.
Hade fått 12 nya inlägg på bloggkoll från er, har nu hunnit att läsa igenom dessa och har väl lämnat nåt spår efter mig.
Nu är det dags för mig att börja jobba, min "röda tid" är till ända, men jag försöker att återkomma lite senare, tills dess..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Jo, jag överlevde halkan med sommardäcken. Idag däremot (bytte till vinterdäck igår) så höll jag på att fara i diket coh dö i nästan varje kurva. Det är bara lite mer snö som saknas här så är det vinter :)

2008-10-13 @ 17:56:07
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: ejmis

Visst finns det myggor fortfarande, konstigt men sant.

2008-10-13 @ 18:49:00
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag fattar ju att ni inte såg några snyggingar gå förbi för jag var faktiskt på jobbet asg

2008-10-13 @ 19:14:20
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Annelie T:Usch vad hemskt det låter, men vintern närmar sig med stormsteg.

>Ejmis:Jag som knappt sett en mygga i år.

>Tessa:Okey, var det därför, tänkte inte på det...



Kram

2008-10-13 @ 19:32:51
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0