343 Godmorgon...

...har sovit rätt så bra inatt, har vaknat många gånger på grund av drömmar och funderingar, men då jag har så lätt att somna om så spelar det ingen större roll. Fullmåne brukar inte ge mig några problem i alla fall, tycker synd om de som är drabbade.
Kände mig rätt så utvilad när det var dags att kliva upp, eller dags att kliva upp, behövde gå på toa, så det var därför jag klev upp.
Såg att det kommit 15 nya inlägg på bloggkoll sedan jag kopplade ner inatt, ska läsa igenom dem och kanske skriva några kommentarer.
Hoppas att ni får en trevlig dag, just nu verkar det inte vara speciellt bra väder, bra promenadväder verkar det ju vara, ska nog ta mig en tur och sedan träffa M och N innan jag börjar jobba, men jag återkommer senare under dagen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0