341 Söndagkväll...

...nu har jag pratat med min dotter K, men hon var inte så pratglad idag, hon kände sig lite seg efter en fest igår, vi bestämde att vi skulle höras senare under veckan.
Har även pratat med M, de hade precis kommit hem, de hade varit ute och promenerat, han skulle vara ledig imorgon så vi bestämde oss för att träffas innan N och jag börjar att jobba, vi jobbar kväll imorgon 13:45--22:15, jag jobbar kväll även på tisdag, känns skönt med lite sovmorgon.
Kanske blir en fika på stan eller nåt annat roligt, får väl avvakta och se vad som händer.
Sitter och kollar på "Se upp för dårarna" på 4:an just nu, har sett den förut men tycker att den är rätt så rolig.
Annars verkar det inte finnas någonting intressant att titta på ikväll, kan väl bero på att jag har så få kanaler, kanske skulle titta på nån film istället, har flera filmer som jag inte har hunnit att titta på.
Har precis läst ett roligt inlägg på syrrans blogg, läs det gärna och få er ett gott skratt, eller om ni får medlidande med henne.
Ska fortsätta och surfa runt lite nu, återkommer med nåt mer inlägg lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Åh vad jag avundas er att ni kan jobba kväll... ha en fin dag i morgon och en godnatt så länge :-D

2008-10-13 @ 00:26:05
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Det är jätteskönt att jobba kväll, såg att du inte kunde somna lika bra som jag somnade.



Kram

2008-10-13 @ 08:48:56
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0