340 Mat...

...så till slut har jag fått i mig nån mat, lagade till Chicken Tikka Masala, åt så jag blev proppmätt så jag kände mig tvungen att ta mig en promenad efter maten, allt för att maten skulle ramla ner lite. Jag blev så sugen på indisk mat när Ejmis skrev om att hon skulle ut och äta indiskt häromkvällen.
Fick till och med mat över så jag har 2 matlådor att ta till jobbet den här veckan.
När jag loggade in mig på bloggkoll så hade ni skrivit 11 nya inlägg, sedan jag skrev mitt förra inlägg, har precis läst igenom dessa och skrivit några kommentarer.
Några av mina bloggkompisar hade bloggträff igår, när man läser om det så blir man lite avundsjuk över att man inte varit med, skulle vara kul att få ett ansikte på de som bloggar, men samtidigt finns ju en liten rädsla, tänk om det skulle förstöra nåt av kontakt som vi redan har.
Jag har ju i och för sig, träffat några av mna bloggkompisar, men det är ju såna som jag redan känner eller som bor här i närheten.
Sitter just nu och kollar på "Parlamentet", ibland är det så jävligt bra, tycker att det beror på vilka som är med.
Nu ska jag ta och ringa till min dotter K, har inte pratat med henne på några dagar, hon har varit upptagen med att plugga inför en tenta, måste kolla hur det är med henne, har inte pratat med N och M heller, kanske måste slå dom en signal också, återkommer lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Det har jag aldrig gjort, är det svårt att tillaga? måste kolla upp nåt recept på nätet tror jag... ha en bra fortsättning på kvällen :-D

2008-10-12 @ 21:18:17
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Det är inte speciellt svårt, brukar köpa en burk med currypasta, tärna upp kycklingfiléer, lök och vitlök, cocosmjölk och krossade tomater, sedan kan man ju skiva ner champinjoner om man tycker om det, brukar även slänga ner lite russin ibland. Man tager vad man haver som Kajsa Warg sa.



Kram

2008-10-12 @ 21:21:39
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0