331 Fest...

..ikväll ska jag på fest, har blivit bjuden på fiesta med N, M och en massa andra kompisar. Det skall visst vara afrikansk dans  och mat, inte för att jag kan dansa men med lite alkohol så kan man väl svänga på fläsket lite, får väl säga som den där sången "gammal man gör så gott han kan dansar fan så illa, hela kroppen ryster han men ändan den står stilla"
Jag fasar redan för morgondagen, eftersom jag nästan alltid blir bakis, ibland kan det räcka med att jag dricker 2 öl så mår jag pyton dagen efter, men de 2 senaste gångerna har jag inte mått dåligt, "peppar peppar ta i trä".
Lite alkohol måste jag väl förtära annars vågar jag ju inte dansa, brukar säga "dansar inte nykter inte en chans att jag dansar nykter", har försökt nån gång men modet sviker och så känns det bara konstigt att ens försöka dansa.
Jag slutar jobba 16:15 idag och då ska jag ringa till Z och se om vi har möjlighet att träffas innan hon åker iväg igen, vi kanske hinner att fika nåt på stan.
Sedan måste jag ju hem och duscha och byta om, har ingen aning vad jag ska ha på mig ikväll, men N har redan gett mig tips, "du skulle vara så fin i", typiskt tjejer/kvinnor, ni vill väl bara så väl, men det blir så fel....
Vill avsluta med att önska er en fortsatt trevlig fredag och en härlig helg.
Mitt bloggande under resten av dagen kommer nog att ligga på noll, men jag hoppas att ni återkommer vid ett senare tillfälle, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Restaurang Tandoori ska vi på.

Ha en trevlig kväll!

2008-10-10 @ 14:47:39
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: sadia

haha roligt med afrikanskt dans :)

2008-10-10 @ 15:24:14
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: A

Då hoppas jag att du får en riktigt trevlig kväll med mycket dansande ;)

Kram på dig =)

2008-10-10 @ 15:27:50
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Tack för tipset och hoppas att ni får en trevlig kväll också.

>Sadia:får väl se om jag tycker det också...

>A:Jag hoppas också att det blir trevligt, hoppas att även du får en trevlig kväll.



Kram

2008-10-10 @ 15:45:43
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta det nu lugnt på festen, el fiestan, om jag inte minns fel så var det några som var så omtänksam när förra festen var, måna om att du skulle få sällskap, så vem vet inatt kanske du får sällskap.

2008-10-10 @ 16:12:10
Postat av: Just Picture It ?!

svar: okej, låter toppen! :) min dag har dock varit lite sämre, mår illa. men men , thats life.

puss!

2008-10-10 @ 16:23:10
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Susanne

Själv tillhör jag skaran som i princip aldrig blir bakis, spelar ingen roll hur mkt jag tippar i mej. Olika falla ödets lotter... :) Hoppas ni får en trevlig kväll.

2008-10-10 @ 19:00:39
Postat av: Tessa

Inget inlägg här i dag ännu... antar att jag mår bättre än dig då efter samma fiesta :-D själv så tog jag det faktiskt LUGNT S men visst var det trevligt!

2008-10-11 @ 12:36:28
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Hej, festen verkar ha varit häftig, vart har du tagit vägen. Dags att rapportera nu, väntar med spänning. Jag önskar dig en fortsatt bra dag i alla fall, även fast huvudet kanske känns tungt.

2008-10-11 @ 13:40:54
Postat av: LillaNisse

>Anonym:Tror att jag tog det lugnt på festen men jag har sovit ensam igen.

>Susanne:Du har tur du, kvällen var jättetrevlig, du skulle ha varit med, mycket dans och god mat, häng med nästa gång?

>Tessa:Inte än men snart, tror inte att jag såg dig på dansgolvet? men kul hade jag.

>Anonym:Festen var inte häftig, har varit upptagen med annat, det kommer snart nåt inlägg om min dag.



Kram

2008-10-11 @ 15:41:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0