325 Jaha, det var det...

Så, nu var Heroes slut, tyckte inte det var speciellt  bra ikväll, men slutet gör ju att man måste försöka att titta nästa vecka också, bara för att slutet var lite oväntat, men så är det väl ofta i serier....
Har pratat med Z tidigare ikväll i telefon och vi bestämde oss för att vi ska försöka att träffas innan hon åker till Österrike igen på lördagmorgon, denna gång är det bara för en vecka.
Eftersom jag ska på fest imorgonkväll så vet jag inte om vi hinner att träffas, men jag får väl göra allt jag kan för att försöka, de skulle visst packa bussen vid 16-tiden och jag slutar 16:15 imorgon, vet inte riktigt när festen börjar, får väl kolla med N och M.
Känner mig lite less ikväll, vet inte vad som är fel, men jag är inte riktigt på nåt bra humör, har väl retat upp mig över nåt kanske, kan inte sätta fingret på det, men nåt är fel.....
Ska väl kolla på sportnytt snart, såg att MoDo fick stryk ikväll av HV, men det kan ju vara intressant att höra hur matchen var.
Sitter här och funderar på om jag snart ska gå och lägga mig, vet inte riktigt om jag ska ta en långpromenad imorgon bitti, vet inte hur det blir med steg annars under morgondagen, det kan ju vara bra att vakna utvilad då....
Innan jag går och lägger mig så återkommer jag med ett inlägg till, men tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

I bland har man ju bara sina deppiga eller så där små nere stunder... behöver ju inte vara något speciellt med det men om det ligger kvar länge och gror så kanske man ska ta reda på vad som ligger bakom. Du är helt otrolig med ditt gående, du verkar ha hittat din grej :-) rensar tankarna och nu på hösten är det jättenyttigt att vara ute och samla krafter inför vintern.

2008-10-09 @ 22:58:29
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:visst är det så, det är upp och ner ibland, men promenaderna gör mig gott, sover gott om nätterna och vaknar på bra humör, bara det är värt mycket.



Kram

2008-10-09 @ 23:10:41
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Susanne

Att MoDo förlorade är ju heeelt ointressant. Värre då att Timrå förlorade.

2008-10-10 @ 06:56:11
Postat av: LillaNisse

>Susanne:No comments, nej om sanningen ska fram så hoppas jag väl på alla lag från Norrland men hjärtat klappar nog mer för Modo är för Timrå.



Kram

2008-10-10 @ 07:14:34
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0