311 Lugn...

..kväll på jobbet, just nu i alla fall. När det var dags för matrast, så kände jag mig fortfarande väldigt mätt efter de bruna bönor och fläsk som jag åt till lunch, så jag tog mig en promenad istället.
Jag gick runt området där vi håller till och det kändes jätteskönt ute, var väl ute i cirka 25--30 minuter, känner mig fortfarande lite trött men är inte lika mätt längre, blir kanske sugen på nåt lite senare ikväll.
Annars då, ni verkar blogga rätt så friskt en del av er, nästan varje gång jag kollar in bloggkoll.se så har det kommit nya inlägg, det kanske beror på att jag prenumererar på rätt så många bloggar, det är väl bara nån av mina bloggkompisar som inte skrivit något idag men det har säkert en naturlig förklaring, du återkommer nog när du har nåt att säga...
Förresten jag glömde att berätta att när jag var på väg ut för att promenera så satt M och N fikarummet, de hade varit ute och gått också och så satt de och fikade efteråt, M passerade mig med bilen när han var på väg hem för att sova, han ska ju jobba inatt igen, stackars honom....
Om det inte vore för att jag jobbar sent ikväll skulle jag ha gått och hållit honom sällskap en stund, det är alltid kul att ha nån att snacka med, finns det nån frivillig...
Måste nog börja med att försöka avsluta detta, känner på mig att det snart är dags att göra nån nytta, men jag återkommer säkert mer under kvällen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0