302 Måndag..

...vaknade imorse med ett leende på läpparna, hade haft en jättebra natt och sovit gott, kände mig väl inte så utvilad som jag borde göra, men det beror väl på alla promenader antar jag.
Gick tills sängs vid midnatt och tror inte att jag vaknat någonting under hela natten, inte ens för att gå på toa, vilket händer då och då.
När jag klivit upp drog jag på mig ett par joggingbrallor en t-shirt och huvtröjan och gav mig ut för en morgonpromenad, det kändes inte så kallt ute men när jag kom hem såg jag att det var nästan 0-gradigt.
Jag var väl ute cirka 45 minuter, men jag gick inte min vanliga promenad broarna runt, kände inte för den idag, har hittat en annan sväng som jag kan gå ibland också.
Duschade och gjorde mig iordning för jobbet, fick läsa tidningen i lugn och ro innan några arbetskamrater dök upp.
Sedan har resten av dagen rullat på med jobb och åter jobb.
Jag skulle haft 1 timme "röd tid" imorse men jag pratade med chefen om hur dumt schema jag hade idag så nu fick jag schemat ändrat så då kan jag gå hem 15:30 istället för 16:30, tar ut lite flex i eftermiddag.
Har precis kommit tillbaka från min lunch, har ätit en tallrik soppa, vet inte vad det är men jag orkarde bara halva förpackningen idag, kanske ska äta resten innan jag går hem för dagen.
Nu har jag lite "röd tid" i samband med lunchen så jag ska försöka att blogga lite, men jag har faktiskt försöka att kommentera era inlägg som ramlat in via bloggkoll.se allt eftersom, vet inte hur många inlägg jag hunnit gå igenom hittills, jag återkommer snart, till dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Kära du...

Jag är smal men det är en del valkar här och där som inte passar på denna smala kropp ;)

Det blir så när man inte tränar.....

2008-10-06 @ 13:57:13
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Du går verkligen in för stegtävlingen och det är ju kanonbra :-) Ang. Fiestan så finns det inget annat alternativ än att du kommer... SÅ DET SÅ!

2008-10-06 @ 13:59:36
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A:Är det inte det som kallas love-handles, visst kan träning hjälpa för att få bort dom.

>Tessa:Gör allt vad jag kan när det är tävling och jag har nån möjlighet och angående festen så hade jag väl planerat att komma, men det beror väl på vilka man får som sällskap och om det är några trevliga personer där?



Kram

2008-10-06 @ 14:14:19
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0