287 Fredagkväll...

....nu har nästan hela fredagskvällen gått och jag har väl inte gjort nåt speciellt ikväll sedan jag skrev tidigare, tittat på tv och sedan gick jag igenom era uppdateringar och en del av er har väl fått någon/några kommentarer.
Jag tog mig en promenad till jobbet förut, tur och retur,  trots att jag inte skulle jobba, hade glömt 2 av mina matlådor där och tyckte det var bäst att hämta dem, jag hade i alla fall diskat ur dem så det borde inte vara nåt problem.
Fick just kontakt med Z via sms och hon berättade att jag troligen inte behöver hämta henne på skolan tiidgt imorgon bitti, D skulle visst hämta henne eftersom hon jobbar imorgon, om inte Z kommer hem senare än 7:00, i så fall skulle hon ringa till mig, kanske får sovmorgon trots allt då?
Då kanske jag inte behöver gå och lägga mig så tidigt ändå, ska kolla igenom tv-tidningen om det finns nåt bra att titta på, eller så kanske det blir en film, återkommer, tilll dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag sitter också o funderar på om jag ska dra in täcket till soffan och somna till nån film faktiskt... det är rätt soft att kunna unna sig det så här på helgen (då man kommit upp till åren lite så har man inte så stora krav på en helg S)

2008-10-04 @ 00:29:51
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Ser att det är nån film som börjar nu på 1:an, ska kolla om det kan vara nåt annars går jag och lägger mig, önskar dig god natt.



Kram

2008-10-04 @ 00:46:57
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0