284 Ny..

..stol, idag har jag fått en ny arbetsstol, jag var en av dem som lottades till att få en ny, företagen hade beställt 25 nya arbetsstolar, de gamla har några år på nacken och det var dags att börja byta ut dem.
Tidigare har vi ej haft personliga stolar utan då har man fått ta den som funnits ledig på arbetsplatsen, men nu har jag fått en egen stol,, som jag kan ställa in som jag själv vill, nu har jag gjort så tidigare att jag har markerat upp min gamla stol och den har jag tagit med mig när jag bytt arbetsplats, så jag har sluppit att hålla på att ställa om stolen, bara att göra det tar ju en massa tid också.
Annars då, har precis haft lunch och idag åt jag soppa, en halvliter soppa är vad jag tryckt i mig, men jag känner mig mätt och belåten, inte proppmätt som man ibland kan känna sig.
Ska snart börja att jobba igen, hade tänkt att sluta lite tidigare idag, som jag tídigare skrivit så har jag rätt så mycket flextid, och som mitt schema ser ut idag så kan jag flexa ut 15:30, kanske en promenad på stan och fika lite, är det nån som är intresserad?
Har pratat med N  för att kolla om vi ska åka upp till mormor A idag, men vi har inte bestämt nåt än, hon sa att hon kunde åka dit idag om jag åker dit imorgon och det vore ju ett alternativ, vi får väl se vad vi bestämmer.
Har inga speciella planer för helgen, har bokat tvättstugan för 4:e gången på cirka 1 vecka så denna gång skall det väl bli av, det är väl nästan det enda som jag måste göra.
Förresten, ska även hämta Z från skolan sent på lördag, natten mot söndag och det ska ju gå bra eftersom jag inte planerat nåt, hon kommer hem från Österrike då, där hon haft ett jättebra träningsläger.
Nej, nu är det dags för jobb igen, men jag återkommer, tills dess..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tänk vad steg du kommer att ta nästa helg då det är Fiesta och du ska dansa Nisse :-D

2008-10-03 @ 14:19:19
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tedda:jag vi får väl se hur det blir med det, dansandet alltså, brukar ju säga att "jag dansar inte nykter, inte en chans att jag dansar nykter", men vad jag hört om fiestan så är det väl ingen risk att man blir nykter....



Kram

2008-10-03 @ 14:45:11
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Fråga Micke... han brukar få lite dansdricka av mig ;-)

2008-10-03 @ 17:07:40
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Antar att det blir svårt att låta bli om ni har lika mycket att dricka som förra gången.



Kram

2008-10-03 @ 19:46:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0