281 Rosa Bandet..

min dotter K har idag skrivit ett ínlägg om Rosa Bandet, jag är stolt över henne för att hon engagerar sig och gör vad hon kan för att försöka uppmärksamma denna hemska sjukdom.

I detta inlägg länkar hon även till Rosa Bandet-bloggen, tycker även att ni kan besöka den och läsa om Marie som skriver om sin cancer, hon måste vara en stark kvinna som orkar och vågar skriva om detta.

Om ni inte hittar någonstans att köpa Rosa Bandet så kan ni kanske besöka webshoppen och beställa dem därifrån, det finns även andra produkter där.

Jag tycker att kampen mot cancer är viktig, har flera bloggkompisar som har varit drabbade av detta, min mor drabbades och gick bort av detta och jag har flera bekanta som är drabbade, tänker ännu mer på er nu, ingen nämnd och ingen glömd,  nu när jag läst Marie's blogg.

Tänder ett ljus för er alla och denna kampanj.



Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja det är fint av henne och dig att uppmärksamma denna kampanj som faktiskt borde pågå året om...

2008-10-02 @ 23:44:31
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Jag tänker inte på det hela tiden, men det borde man kankse göra och inte bara rosa bandet, utan den här jävla sjukdomen, ha en bra dag.



Kram

2008-10-03 @ 07:52:43
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0