275 Tidig...

..morgon, i morse hade jag ställt klockan på 5:30, ja, jag vet att det är tidigt, men jag hade bestämt mig för att ta en promenad broarna runt innan det var dags för att gå på jobbet.
När jag vaknade kändes det inte speciellt upplyftande att gå ut, men jag tänkte att nu är jag ju ändå vaken så det är väl bara att köra på.
Fick på mig kläderna och gav mig ut i regnet, mötte faktiskt flera som också var ute och gick, ett antal bilar passerade mig men det var nog ingen som jag kände för det var ingen som tutade eller hejade på mig.
I vanliga fall när jag är ute och går så har jag så svårt att känna igen folk och bilar, brukar ändå försöka heja även om jag inte vet vem det är, vill ju inte att de ska tycka att jag är dryg på nåt sätt.
Kom hem igen vid 6:20 och tog mig då en dusch och gjorde mig iordning för att gå till jobbet, gick även in på bageriet i morse och köpte lite matbröd till fikarasten, det är alltid gott med nybakat, har faktiskt redan hunnit att äta en fralla.
Idag har jag inte fikarast förrän 9:15 så det är en stund kvar än innan jag får ta mig en macka till.
Återkommer lite senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det gäller ju att hålla motion och kost i balans!



2008-10-02 @ 09:29:02
Postat av: A

Ojojoj.... Vad duktig du är =)

Ut och gå så tidigt....

Ha en fin dag =)

Kram

2008-10-02 @ 09:36:30
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Anonym:ja, visst är det väl så antar jag...

>A:Tack, det tog emot lite först men när det är gjort så känns det jätteskönt och förhoppningsvis så mår man väl lite bättre också.



Kram

2008-10-02 @ 09:56:29
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0