269 Min...

...morgon, imorse tog jag sovmorgon, jag låg ända till klockan 8, klev upp och gjorde mig iordning för att ta en promenad på jobbet.
Hade bokat massage där mellan 9:00--10:00 och det var jätteskönt, när M var klar med min massage så hade hon fikarast, så vi gick upp på jobbet och drack en kopp te och pratade lite.
Passade på att prata lite med N innan jag skulle gå hem igen, hon hade tagit en promenad till jobbet idag givetvis för stegtävlingen, bra N
När jag kom ut från jobbet så kom jag på att jag borde hinna en promenad broarna runt, det brukar ta cirka 35--40 minuter och så får jag ju en massa steg till stegtävlingen, så jag gick den svängen.
När jag senare kom hem så var det bara att ställa sig i duschen igen, inte för att jag blivit svettig utan mer för att tvätta bort oljan efter massagen.
Nu sitter jag i alla fall på jobbet och ska snart iväg på utbildningen, så det kommer inte att bli bloggat någonting under eftermiddagen, troligen senare under kvällen.
Vi har andra delen av en utbildning som vi påbörjade för cirka 3 veckor sedan, kan inte berätta mer än så, men det avses väl vara ett av de verktyg som vi kan använda oss av i vårt arbete, får väl se vad man tycker när det är dags att börja praktisera det...
Hade fått några kommentarer om vad jag gjort idag så nu vet ni, det var väl min onsdagsmorgon i stort, får väl se hur resten av dagen utvecklar sig, tills  dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jahapp, det var ingen slö sovmorgon du tagit dig i dag då.. men det lät som en bra och skön morgon i allafall :-)

2008-10-01 @ 15:25:38
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Nä, där ser du att även gamla gubbar kan hinna med lite ibland.

Javisst jättebra morgon och sköön.



Kram

2008-10-01 @ 18:08:33
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0