Söndagförmiddag...

...jaha och så var det söndag igen, som ni kanske redan sett så var filmen igår ingen höjdare, ni kan lägga era pengar på nåt annat än att gå och se på den.
Vaknade vid 9:30 idag och har sovit bra inatt, tror att mina promenader gör bra nytta för min sömn och för mitt välmående, sover mycket djupare och verkar inte behöva så många timmars sömn.
Har suttit vid datorn några timmar nu, har inte hunnit mer nåt annat än att jag har ätit lite frukost, skulle väl egentligen behöva städa idag men känner mig inte upplagd för det, får väl se om jag blir sugen senare, skulle även ha lagt på vinterdäck på bilen, men eftersom jag inte använder bilen just någonting nu så känns det inte jätteakut att göra det.
Jag ska i alla fall tvätta idag, det är ett måste, börjar vara slut på kläder i klädkammaren, nej, nu ljög jag nog, det är väl underkläder som börjar ta slut, kanske måste köpa mer så jag inte måste tvätta så ofta...
Grannen C var upp förut, hon skulle överlämna en lapp från en annan bostadsrättsförening, frågade henne hur de hade haft det på krogen i fredags, hon tyckte att det hade varit kul, men en i sällskapet hade inte fått komma in på grund av sin berusning, det anade jag när jag såg henne....
Kanske var tur att man inte hängde med de där gänget, vete fan  hur jag skulle ha mått igår då?
Har nyss gått igenom bloggkoll och hade nästan 60 nya inlägg från er mina vänner, jag hann inte kolla den igår så det var  mycket som var från gårdagen, några kommentarer har jag lämnat hos er....
Jag har haft problem med blogg.se idag, har svårt att skriva kommentarer och svårt att kunna skriva och publicera inlägg, har ni problem också?
Nu har jag i alla fall fått till ett inlägg idag och jag ska försöka att få detta publicerat också, vi får väl se hur det går, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Kan ju vara ganska bra att ha rena kläder ;)



Ha det fint...

Kram

2008-11-02 @ 18:22:47
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:I alla fall underkläder, annars får jag väl klara mig utan och det kanske skulle gå det också...

Kram

2008-11-03 @ 00:32:42
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0