Söndag...

...har inte varit vaken så länge, sovit jättebra men tyckte det var så skönt att bara vända sig om i sängen och somna om, drömma vidare....
Nu har jag i alla fall klviit upp, gjort några "måsten" som jag var tvungen att göra, något som jag skjutit upp ett tag, det var egentligen enkelt, bara att skriva ihop ett mail med några uppgifter som jag hade lovat att skicka iväg, var bara tvungen att leta fram rätt uppgifter först...men nu är det gjort.
Ska snart försöka att ta mig till duschen så att jag kankse kan hitta på något sedan när jag är färdigklädd, kan väl ta mig en promenad om inte annat, skulle ju kunna ta mig en promenad till M och N, vi ska väl åka upp till pappa senare...det är ju fars dag idag....
Hoppas att ni får en bra söndag och att ni inte har ångest inför att det snart är måndag och ny arbetsvecka...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0