Slö, slapp och ...

...likgiltig, snacka om att jag har varit det idag, har inte gjort nån nytta alls....
Idag har verkligen varit en slappardag, glodde ju på skidåkning tidigare idag och det gick ju bra för både Charlotte Kalla och för Marcus Hellner, fan va bra dom va, får väl se hur det går imorgon när det är stafett...
Efter skidåkningen så satt jag och surfade runt på datorn  och det har jag gjort nästan hela dagen förutom när jag duschade och käkade mat.
M ringde mig tidigare idag när de redan var på stan men då hade jag inte hunnit att duscha eller fått på mig några kläder så jag skippade att åka ner för att träffa dem, de kanske tyckte att det var lika skönt ändå....får väl hälsa på dem imorgon istället.
Nu ska jag gå och fixa mig en kopp te, kanske återkommer lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Ibland är det skönt att inte göra någon nytta =)

Sov gott när det är dags....

Kram

2008-11-22 @ 23:47:17
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Sov så gott själv då min vän...

Kram

2008-11-23 @ 00:43:07
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0