Nyvaken...

..nästan nyvaken nu, har bara klivit ur sängen dragit igång datorn, medan den startade gick jag  på muggen...när jag var klar där, var det bara att koppla upp, så nu finns jag här igen.....
Har sovit bra inatt men det har inte blivit så många timmar....men än sen...jag vaknade ju av mig själv och då tycker jag att då har jag sovit klart...
Hann inte in nåt mera  igårkväll igen, fastnade med något annat istället, hade över 50 inlägg som jag skulle gå igenom...ni är så jävla bra på att skriva, ni har så mycket att skriva om...önskar att jag kunde vara så kreativ....
Ska väl gå igenom mailen lite och se om någon hört av sig, ibland är väntan på mail spännande och sedan om det ligger nåt i inkorgen så börjar spänningen stiga, vad står det....är det kul eller tråkiga nyheter....spännande....
Ska väl försöka att komma igång, ska väl kanske träffa M på hans lunch och eftersom jag inte börjar förrän 13:45 så har jag gott om tid för det....
Ja, nu har jag bestämt mig, nu blir det duschen och efter det en promenad ner på stan, men jag återkommer under dagen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hoppas att du får en bra måndag, jag tycker du är väldigt duktig på att uppdatera din blogg måste jag säga, jag är impad :-D

2008-11-10 @ 12:02:00
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: A

Ja, mail kan vara spännande ibland =)

Hoppas din dag blir bra....

Kram

2008-11-10 @ 13:10:36
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Jag har varit och fikat med M innan jag började att jobba men sedan fick jag stressa till jobbet...tack så mycket för att du tycker att jag uppdaterar i alla fall....

>A:Brukar du också få spännande mail, ibland...

hoppas att din arbetsdag blir bra också...

Kram

2008-11-10 @ 14:42:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0