Min kväll...

...efter jobbet så tog jag mig en tur till M och N, satt och fikade och snackade med dom lite, under tiden som jag var där så ringde Z, hon kom också dit på väg från skolan. När hon kom berättade hon att hon skulle åka till Tärnaby imorgon för att träna några dagar, det skulle även vara tävling där i helgen men hon skulle inte delta, så hon skulle visst komma hem på fredag.
M frågade mig om jag kunde tänka mig att klippa honom igen, han tyckte att håret började bli för långt igen, sa att vi kunde göra det imorgon eller så följer du med mig hem så kan vi fixa det på en gång så när Z åkte så åkte M och jag också.
Vi passade på att åka förbi på jobbet, M ville sitta i massagestolen en stund, han kände sig spänd i kroppen, jag satt och glodde på tv medan  han fick sin massage, när han var klar åkte vi hem till mig.
Det gick rätt så snabbt att klippa honom nu har jag ju lärt mig ungefär hur han vill ha sitt hår, huvudsaken är ju att han är nöjd, men innan vi åkte så sa han inför N att  han skulle klippa sig lika kort som  mig, och ni skulle ha sett reaktionen  på N, M satt och smålog när han såg det, han gillar att reta henne...
Jag skull ha behövt klippa mig själv men jag tror att jag kan vänta några dagar till innan jag gör det, kanske kan göra det under nästa vecka istället, däremot så måste jag nog fixa min skägg, ska raka mig lite och ansa skägget lite, börjar bli lite vildvuxet och så ser man ju rätt så mycket grått i det.....
M och jag satt och snackade en stund innan jag skulle skjutsa hem honom, alltid skönt med lite sällskap...vi stannade till på kiosken och köpte snus på vägen till  honom, lämnade bara av honom hemma och åkte hem igen...
Har suttit och läst igenom alla era nya inlägg som jag hade missat under dagen, några spår lämnade jag nog efter mig..
Nu ska jag väl snart försöka att ta mig isäng, jobbar ju tidigt imorgon så det vore väl bra att försöka komma i säng lite tidigare, får väl se om det blir så.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0