Min dag...

...så nu har snart den här dagen gått och jag har haft en bra dag.
Tog mig en promenad till Ica för att se om de hade några tårtor men alla var slutsålda, gick på  macken och köpte några trisslotter till min svåger, han har fyllt år och vi skulle uppvakta honom idag då vi träffades.
Ringde sedan upp N och berättade att jag inte fått tag i nån tårta så hon och M skulle kolla på en annan Ica-affär om de hade några tårtor.
Vi bestämde att vi skulle träffas efter vägen så jag fortsatte min promenad, träffade dem efter halva vägen, så jag åkte med dem sedan upp  till sjukhuset.
När vi kom dit så träffade vi vår svåger S och sedan gick vi upp till pappa, syrran S gick ner för att hämta mormor och moster L.
Sedan gick jag och frågade en personal om vi kunde få låna porslin och det gick bra, de kokade även en termos med kaffe till oss, N hade köpt 2 tårtor, gott...
Vi fikade och satt och snackade, pappa fick öppna sitt paket och blev jättenöjd över sin tröja, när sedan de andra skulle åka hem så ville pappa att jag skulle klippa honom, fixade det så nu är det som en skinhead på det boendet, men han vill ju ha kort hår, riktigt kort hår.
Jag gick sedan därifrån och gick förbi hos M och N på vägen hem, skulle ju göra upp med N eftersom det varit hon som handlade....
När jag var där passade jag på att lägga över en ny bok på min mobil har lyssnat klart på "Snabba Cash" med Jens Lapidus och nu la jag in "Aldrig fucka upp" med samma författare.
När jag skulle gå frågade jag om de ville följa med på en promenad, M kunde tänka sig att gå en sväng men N ville se nåt på tv.
Vi tog en promenad på några kilometer, skiljdes åt vid nya bron och jag gick hemöver medan M gick hem till sig igen.
Jag gick in på Ica på vägen hem, behövde handla lite, gjorde mig några varma mackor när jag kom hem, var så hungrig så det var tvungen att gå snabbt att få nåt i magen.
Z ringde och frågade om hon fick komma förbi en sväng, hon hade ett palet med sig, hon stannade bara en liten stund, skulle hem och lägga sig tidigt, tror att hon tänkte träna imorgon bitti innan skolan, vet inte var hon får energin från....
Nu sitter jag här i min ensamhet som vanligt, men jag klagar inte, inte alls, får sköta fjärrkontrollen precis som jag vill och kan blogga och maila utan att nån tycker att jag bor vid datorn, men det är ju kul också....fattar ni inte det...
Har ännu inte hunnit att kolla bloggkoll vad ni skrivit under dagen, kanske måste göra det, återkommer senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag pratade med N. förut och hon sa att det var fullt hus i dag hos pappa B. Jag måste köpa efterföljaren till snabba cash verkar den vara lika bra?

Ha en god natt, jag har en magsjuk son här så jag lär få kuta i natt!

2008-11-09 @ 23:32:50
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Har precis börjat lyssna på den så det är svårt att säga om den är bra eller inte...hoppas att Emil inte blir så dålig då...

Kram

2008-11-10 @ 01:26:19
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: A

God morgon...

Vad gott med tårta....

Och ja, det är kul att blogga =)

Ha en fin måndag =)

Kram

2008-11-10 @ 07:04:53
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Fröet

blogga är fantastiskt;)

2008-11-10 @ 09:39:55
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:godmorgon, det var jättegott med tårta...blogga ja, kul...när man har nåt att skriva om...ska försöka att ha en bra dag...du också..

>Fröet:Visst är det fantastiskt, när man har nåt att skriva om, men du har ju det jämt...du är bra..kul...

Kram

2008-11-10 @ 10:18:51
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0