Min dag...

...så då är man hemma igen och sitter här framför datorn igen, har haft en bra dag på jobbet även om det varit mycket att göra. Det lilla extra jag hade att göra på jobbet gick jättebra, har ett likadant uppdrag imorgon, hoppas att det går lika bra då.....
Har just kolla igenom bloggkoll och jag har 20 nya inlägg som ni skrivit och jag måste läsa igenom, en del av er är produktiva, önskar att jag kunde vara det....
Fick sms från min dotter Z som är i Norge på träningsläger, de hade det jättebra där och skidåkningen var jättebra, ska nog hämta henne på fredag när hon kommer hem, lovade att göra det om hon ville ha skjuts...
Men, eventuellt kommer hennes kille S att hämta henne, vi får väl prata med varandra när hon är på väg hem...
Måste nog även höra av mig till K, har inte pratat med henne på hela veckan, kanske ska ta och ringa henne nu, återkommer lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0