Måndagförmiddag...

...ja nu är det väl inte förmiddag längre, men, imorse vaknade jag vid 8-tiden och kände mig så pigg att jag klev upp efter en stund, var tvungen att försöka sortera in drömmarna i rätt fack först.
Fick en härlig natt i den renbäddade sängen, inget sällskap dock men det kan man ju fantisera om istället om man fortfarande vill vara singel, eller hur?
Kokade mig en kopp te när jag klivit upp och sedan satte jag på tv'n, ha ha, nej jag startade tv'n menade jag, men i och för sig den enda påsättning som sker här är väl att sätta på olika apparater....
Kollade igenom text--tv om det hänt någonting, drog sedan på mig några kläder och tog mig en promenad till jobbets gym, tänkte jag skulle träna en stund, blev väl ett pass på 1--1 1/2 timme, när jag kom hem var det dags för frukost.
Nu har jag kollat igenom bloggkoll och lämnat en del kommentarer, hade inte hänt så mycket sedag jag gick till sängs, eller ni kanske är lika dåliga som jag är på att uppdatera bloggen....
Ska snart ta mig en varm och skön dusch och försöka att få på mig några kläder,  kan väl inte gå på  jobbet utan kläder, det skulle nog inte vara så uppskattat, skulle nog uppfattas som en naken Karlsson på taket, antar jag...
Fick en förfrågan idag via mobilen om att åka på en utbildning i Åre i helgen, det var nån typ av arrangörsutbildning som några i klubben tänkte gå, jag skulle få ett mail om det men ännu har det ej kommit, måste lämna besked idag så jag måste nog ringa upp honom igen för att kolla vilken mail han skíckade det till. Vet inte riktigt om det är min grej, men får väl fundera på det när jag läst inbjudan....
Oj, nu måste jag nog försöka att göra mig iordning, men jag återkommer lite senare, tils dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0