Lördag...

...vaknade sent efter en bra natt, trodde jag skulle vakna tidigare men det var så skönt att bara vända på sig i sängen och somna om igen, klockan var nästan 10 när jag klev ur sängen...
Tog mig en dusch och fick på mig kläderna, tänkte att jag hinner iväg på en  promenad innan jag går på stan och fikar, det var  skönt ute idag.
Precis innan jag kom på stan så ringde M, han och N var på väg ner på stan också för att fika med några kompisar, frågade om jag skulle hänga på...sa att jag skulle höra av mig när jag var nere...
Träffade vår kompis S korvgubben och stod och snackade med honom en stund men han blev upptagen med kunder och då gick jag vidare till Lilla Cafét, "min plats" blev precis ledig när jag kom dig så den högg jag givetvis.
Köpte mig en kopp te och satt och snackade med en kille som jag brukar träffa där, läste tidningen och så fick jag lite nytt fikasällskap efter en stund, en av dem åt en sallad och jag blev så sugen också, så jag köpte mig en kycklingsallad.
Satt där och käkade den och lyssnade på min talbok, mysigt...
Ringde upp M och berättade att jag redan satt och fikade men de skulle gå på ett annat fik, otroligt mycket folk på stan idag och det verkade som alla skulle fika också, såg även en av mina bloggkompisar som fikade.
Efter en stund kom min dotter Z med sin mamma, de skulle också fika, vi snackade en stund, jag var på väg därifrån då, hade fikat klart.
Träffade M och N och vi skulle titta på något till pappa, det är ju farsdag imorgon, hittade en tröja som nog blir bra åt honom.
Vi skiljdes åt efter det och jag tänkte jag skulle ta mig en promenad på jobbet för att träna lite men under vägen dit kom jag på att jag lika gärna kunde gå hem och städa, det behövdes kan jag tala om, gillar inte att städa så ofta...men nu är det gjort...
Ska snart kolla igenom bloggkoll för att se vad ni haft för er, men jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: cammie

thanks, och det är ändå bara första försöker ;) hehe



övning ger färdighet

2008-11-08 @ 18:13:09
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: A

Så skönt att ha städat. Själv orkade jag inte idag så nu måste jag ju göra det i morgon =)

Ha en skön kväll....

Kram

2008-11-08 @ 19:27:00
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

tittar in igen;) vad sker ikväll?

2008-11-08 @ 19:37:08
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>cammie:den var snygg även om det var första försöket, och visst är det väl så att övning ger färdighet när det gäller det mesta...

>A:Det känns skönt att ha gjort det men då har du ju det roliga kvar....vi får väl se hur skön den blir...

>S: du är så välkommen så....just nu inga andra planer än att ta det lugnt...

Kram

2008-11-08 @ 20:02:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så det var du som hade tidningen jag skickade ut äldste sonen att leta efter!!! Nu minns jag i och för sig inte ens vad det var vi skulle kolla :)

2008-11-08 @ 21:49:56
Postat av: LillaNisse

>Susanne:det var nog det, synd att jag inte visste att du ville ha den, då hade du fått den levererad...

Kram

2008-11-08 @ 22:32:54
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0