Lördag...

....sov länge idag också, var vaken länge på fredagnatt, tror klockan var 3:30 innan jag kom i säng, och jag var ensam som vanligt, det var datorn som höll mig sällskap....
Tror att klockan var nästan 10 när jag klev ur sängen, ringde upp M och N lite senare för att höra hur det var med dom och om de hande några planer för dagen, allt var bra med dom och de skulle höra av sig om vi skulle gå och fika.
Jag satt och häckade vid datorn en stund på förmiddagen men hade jätteproblem med min uppkoppling så i ilskan stängde jag av datorn och tog mig en lång, varm och skön dusch.
När jag var klar och fått på mig kläderna tog jag min ryggsäck och satte av mot stan, precis innan jag kom på stan så ringde M, de hade precis kommit ner också och de skulle gå och fika, innan jag träffade dom så träffade jag min dotter Z min föredetta fru D och jag stannade och pratade lite med dom, de var också på väg för att fika.
Gick in på gallerian och träffade M och N, vi gick till Sebastians för att fika, beställde en varm macka med salami och brieost och en kopp te och mackan var jättegod, kommer att gå dit fler gånger....
Efter fikat så tog vi oss en promenad in mot stan, M och jag hade bestämt oss för att gå och se den nya Bond-filmen som hade premiär igårkväll, gick på bion och köpte biljetter till klockan 19:00 ikväll.
Sedan skulle vi gå hem till N och M, gick in på Ica på vägen tilll dom för att N ville hyra några filmer, hon ville inte hänga med på bion utan skulle kolla på film själv istället.
När  vi kommit hem till dom så plockade jag fram min klippmaskin, hade ju lovat att klippa M, jag tror att han blev rätt så nöjd men att N tyckte att det blev lite för kort, men M ville ha det kortare än förra gången.
Efter klippningen fikade vi lite och sedan fortsatte jag hemöver, gick in på Ica för att köpa lite godis till filmen ikväll, de hade godis för 3.90/hekto, det blir rätt så mycket godis för lite pengar.
Nu måste jag nog avsluta detta för att hinna ner till bion, men jag återkommer nog när jag kommit hem, hoppas att ni får en trevlig lördagkväll mina vänner....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Du är en riktig nattramlare du =)

Hoppas bion är bra......



Kram...

2008-11-01 @ 19:00:01
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag är inte heller så förtjust i Bond så jag förstår att N. stannade hemma och kollade nån film som hon ville se i stället. Funderar på att kolla på någon film jag också efter Svensson-Svensson. Hoppas att ni blev nöjda med filmen i allafall.

2008-11-01 @ 20:25:12
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A:Kanske det kanske, själv då? Bion var ingen höjdare, kommer väl nåt inlägg om den senare...

>Tessa:Bond är nog mest för killar/gubbar och varken jag eller Micke tyckte den var specellt bra...

Kram

2008-11-01 @ 22:12:38
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vilken nattuggla du är!! ;)

Var filmen bra?

2008-11-01 @ 22:22:43
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: A

God morgon igen =)

Ha bästa dagen....

Kram

2008-11-02 @ 09:09:29
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Är ju rädd att jag ska missa någonting, därför är jag uppe så länge, angående filmen så kommer det inlägg...

>A:God morgon, den bästa dagen har jag ännu ej upplevt....

Kram

2008-11-02 @ 12:53:51
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0