Kväll...

...det blev ingen träning för mig ikväll, när jag på väg ner till gymet så kände jag att jag inte mådde så bra, så det blev en promenad hem istället, drog av mig kläderna på en gång och la mig för att sova i ungefär 1 timme.
Hade lovat M att följa med på ett möte ikväll och jag ville inte vara den som sviker, han kom och hämtade mig i blien och så åkte vi dit, intressantare än jag trodde och det var riktigt trevligt....fick även skjuts hem efter mötet, tack M.
Nu har jag bestämt mig för att snart gå och lägga mig, ville bara meddela det, måste väl försöka att ta igen lite förlorad sömn och jag tror att en orsak till att jag inte mår bra är att jag druckit för lite vatten efter massagen, får väl skylla mig själv, vet ju att det är viktigt att dricka efter den.....
Jag var just in på bloggkoll och tittade vad ni gjort idag men jag hade över 50 inlägg att läsa igenom, orkar inte det ikväll, hoppas att ni har förståelse för det, kommer även att svara på era kommentarer så fort som jag har möjlighet, men nu är det sängen som gäller.
Önskar er en god natt och hoppas att ni får sköna drömmar inatt och att ni vaknar utvilade till en fin torsdag....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas du vaknar utvilad i morgon då....

God natt och sov gott =)

Kram

2008-11-12 @ 23:49:14
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Du gör helt rätt som lyssnar på din kropps signaler då det gäller sömnen och speciellt efter en massage...Hoppas att du sovit gott och vaknat til en bra torsdag :-D

2008-11-13 @ 07:38:01
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Siri

Hoppas du mår bättre idag, synd om du ska bli sjuk igen. Var rädd om dig. Kram

2008-11-13 @ 07:57:32
Postat av: LillaNisse

>A:lite mer utvilad kände jag mig...

>Tessa:visst lite bättre kändes det idag...

>Siri:lite bättre är det, okey...

Tack så mycket och kram

2008-11-13 @ 13:43:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0