Hemma...

...nu är jag hemma, till slut, det blev en sväng till pizzerian ikväll, man måste ju äta nåt...men ikväll blev det inte pizza, utan en kebabtallrik med strips, jättegott....
Fick sällskap av M, skönt med lite sällskap när man ska käka, följde med hem dit senare för att fika och snacka lite, kom väl hem för ungefär 1 1/2 timme sedan.
Har suttit och läst igenom era nya inlägg som jag hade missat sedan jag slutade jobbet, hade över 25 inlägg att läsa igenom, en del spår lämnade jag efter mig, ni upptäcker väl hos vem...
Sitter nu och lyssnar på Idol samtidigt som jag har datorn i knät, tycker väl inte att det har varit så bra än så länge, men det kanske blir bättre efter pausen....
Nu ska jag gå och fixa mig en kopp te men jag återkommer lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God morgon...

Hoppas du får en bra lördag =)

Kram

2008-11-22 @ 07:18:17
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:God morgon eller nu är det ju förmiddag....hoppas att din lördag blir bra också...

Kram

2008-11-22 @ 11:20:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0