Hemma igen...

...nu är jag hemma igen, eller egentligen har jag varit hemma i 3 timmar, träffade min dotter Z på stan och fikade, träffade även M och N, vi satt och snackade en stund innan Z skulle tillbaka till skolan och M och N skulle vidare.
Jag beställde en kycklingsallad och en kopp te, hann att äta upp min sallad innan Z kom dit, hon var inte sugen på nåt fika men jag  lyckades tjata på henne så hon tog i alla fall en festis, vi hade en trevlig pratstund i alla fall.
När vi skiljts åt så fortsatte jag min promenad hemöver, sedan jag kom hem har jag suttit vid datorn hela tiden, har hittat en ny blogg som jag håller på att läsa igenom och det är många inlägg att läsa, den startades i oktober 07 och jag har bara hunnit med 4 månaders inlägg, intressant....jag behåller den bloggen för mig själv ett tag men jag är säker på att du känner igen dig, du som skriver denna intressanta blogg.
Idag har det inte varit så mycket aktivitet via bloggkoll, ni kanske har annat att göra idag, tror inte att det varit 20 nya inlägg ens sedan inatt, men det kanske är nåt problem med bloggkoll, kanske måste kolla era bloggar manuellt istället....återkommer lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Visst är det intressant då man hittar en ny blogg att läsa :-) ha en god natt nu!

2008-11-16 @ 00:58:10
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:håller med dig nu har jag suttit hela eftermiddagen och läst hela bloggen från början till det senaste....

God natt själv....

Kram

2008-11-16 @ 01:22:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0