Godmorgon...

...hoppas att ni sovit gott, det har jag gjort, vaknade vid 8-tiden idag och jag har suttit och surfat runt lite nu och besvarat några mail, hade jätteproblem med mailen igår, hade fått mail som kom med flera timmars fördröjning, vete fan vad som var fel men jag har hört att även andra har haft samma problem som mig...
Sitter just nu och funderar om jag ska försöka att hinna upp en sväng på sjukhuset innan jag börjar att jobba,  har inte varit där sedan i fredags och det känns som jag måste....det är ju inget tvång men ändå känns det lite som ett måste...vet inte om ni förstår men...vissa saker gör man kanske fast man egentligen inte har riktig lust, men för att inte få dåligt samvete så kanske man offrar sig...
Hoppas att ni får en bra tisdag, vädret verkar ju vara rätt så bra idag, solen lyser här i alla fall,  hoppas att det fortsätter så.
Nej, nu måste jag ta tag i det här, går ju inte bara att sitta på rumpan med datorn i knät, men jag återkommer senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God middag....

Tycker det är lite fusk att ni har sol...

Här är jämngrått =( Skitväder.....

Ha en fin dag i solen i alla fall..

Kram

2008-11-04 @ 11:32:16
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: ejmis

Förstår precis vad du menar om dessa "måsten"...

Ha en bra dag!

2008-11-04 @ 13:30:02
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:God middag, visst är det lite orättvist med solen..tråkigt att ni har dåligt väder och jag har tagit mig en liten promenad i solen i alla fall..

>Ejmis:Ha en bra dag du själv också och vi kanske ska försöka att avskaffa alla "måsten"?

Kram

2008-11-04 @ 17:02:13
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Dessa måsten är inte roliga men i bland nödvändiga... Jo, C har börjat hos oss, hon verkar jättetrevlig men jag tror att det mest är korvstoppning för hennes del just nu... hon lär sig MASSOR så jag hoppas hon får göra lite praktiskt i morgon.

2008-11-04 @ 18:59:48
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Anonym

vilken himla braaa låt du har ;) den e ju asbra Takida med curly sue

2008-11-05 @ 12:08:04
Postat av: LillaNisse

>Tessa:dessa jävla "måsten" vi måste försöka att avskaffa alla "måsten"...

>Anonym:Takida med Curly Sue är bra, men det finns annan bra musik där också, du kan ju byta låt och kolla...

Kram

2008-11-05 @ 13:21:44
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0