En snabbis...

..nu trodde ni kanske att det skulle finnas nåt intressant här men inte då...
 har matrast nu och tänkte att jag skulle få till några rader på bloggen , hann inte  nåt mer under dagen/kvällen igår, hade problem med uppkopplingen igårkväll igen när jag skulle in och blogga.
Fick igång det vid 2-tiden, ja, jag satt uppe och tittade på valvakan...var lite för trött att skriva nåt då men hade en massa mail som jag besvarade istället...
Idag är jag trött, har bara sovit 3 timmar inatt men det får jag väl ändra på ikväll när jag kommer hem, kanske skulle lägga mig lite tidigare...jag vet att jag tänker så men inte fan kommer jag att komma i säng nåt tidigare för det.
Måste börja att jobba igen, återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Det är konstigt att det ska vara så svårt att komma i säng fast man är trött....

Alltid finns det något man ska göra.

Ha en fin dag i alla fall =)

Kram

2008-11-05 @ 14:48:49
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Susanne

Du måste ta hand om dej. Sömn är viktigt. Händer massor av saker i kroppen och knoppen då.

2008-11-05 @ 18:08:44
Postat av: LillaNisse

>A:Visst är det så, jag tror att jag är så rädd att missa nåt så det är därför jag har svårt att ta mig i säng...

>Ssusanne:Ja, jag vet..men tack för att du påminner mig...

Kram

2008-11-05 @ 18:13:18
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0